6. Taylor Momsen

Kalau anda pernah menonton film The Grinch pada sekitar tahun 2000 lakonan Jim Carrey, anda pasti kenal seorang budak dalam film tersebut yang membawa watak Cindy Lou Who. Yup, dia lah budak perempuan itu.

Selepas Grinch, kalau anda pernah menonton series CW bertajuk Gossip Girls, anda tentu kenal dengan watak Jenny Humphrey yang di bawa oleh Taylor. Selain melibatkan diri dengan bidang lakonan dan nyanyian, beliau juga merupakan model di bawah label IMG Models. Of course.

7. Johnny Depp

Yang ni memang semua dah kenal rasa nya. Bintang utama untuk film Pirates of the Caribbean, Charlie and the Chocolate Factory, Alice in Wonderlan, Edward Scissorhand, 21 Jump Street dan banyak lagi.

Beliau menubuhkan kumpulan rock bersama dengan Alice Cooper, seorang lagenda Shock Rock dan Joe Perry. Kumpulan tersebut di namakan Hollywood Vampires.

Mungkin kami ada terlupa nak letak beberapa nama lagi, sebab terlalu ramai senarai jika nak di letakkan semua. Mungkin kami akan cuba ulas dengan lebih lanjut dan terperinci di masa hadapan (hopefully), tapi buat masa sekarang, ini sahaja yang ada.

Siapa lagi selebriti antarabangsa ataupun lokal kegemaran anda yang bukan sahaja penyanyi atau pelakon, tapi terlibat dalam bidang dan industi lain juga. Senaraikan, dan kami akan cekidout.

 

Pages: 1 2 3

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *