Sick Fast Loud, sebuah gig yang mempersembahkan band-band bergenre keras serta extreme akan berlangsung pada 4 & 5 Ogos 2023(Jumaat & Sabtu) bertempat di Appleseed Studio di Kuching Sarawak. Gig ini di anjurkan oleh Punkcaroba Records. Ini merupakan edisi ke-7 gig ini dilakukan.

Gig ini akan berlangsung selama 2 hari dan akan mempamerkan band-band extreme dari pelbagai pelosok di seluruh Malaysia. Antara band-band yang akan beraksi pada 4 Ogos(hari Jumaat) adalah, Borgore(Grindcore dari Serian), Clockwise(Post-Punk dari Kuching), Kolbenfaust(Grind Death Metal dari Kuching), Compulsion to Kill(Grindcore dari Kuala Lumpur), Destroying Ears(Grindcore dari Kuching), Blindsided(Melodic Groove Metal dari Kuching), Drunk Pig(Powerviolence dari Kuching).

Manakala band-band yang akan beraksi pada sebelah Sabtu(5 Ogos) pula adalah, Kasrakass(Grindcore dari Kuala Lumpur), Dead.Ink(Powerviolence dari Kuching), Bronco Buster(Grindcore dari Kuching), Dance On Your Grave(Hardcore Punk dari Kuching), Mass Separation(Crust Grind dari Kuala Lumpur), Rotgut(Grindcore dari Pahang), Perpetual(Grindcore dari Sandakan), Haram Jadah(Death Grind dari Bintulu), Dangdur(Grindcore dari Bintulu), Declining Rat(Noisecore dari Kuching), Ignites Of Phobia(Deathcore dari Sibu).

Tiket boleh di dapati dengan menghubungi talian +60128503250 dengan harga, Rm35 pada hari Jumaat(4 Ogos), Rm40 pada hari Sabtu(5 Ogos), atau Rm60 untuk kedua-dua hari.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *