Project Amnesia, bersama Atas Angin akan menganjurkan sebuah gig Mixtape Vol 1, sempena dengan Hari Gig Kebangsaan. Gig ini akan diadakan di HAUSKCH pada 8 June 2024 (Sabtu), bermula dari 4.00pm sampai 10.00pm.

Menurut Project Amnesia, “Misi kami adalah untuk mempromosikan penciptaan muzik dan memupuk ekosistem yang sustainable. Acara ini juga akan bertindak sebagai platform untuk rakan-rakan penganjur dan syarikat-syarikat label untuk mencari bakat-bakat terpendam di dalam scene Underground/Indie lokal kerana acara ini menawarkan pad perlancaran yang unik untuk muzik lokal.

Antara band-band yang akan membuat persembahan pada acara ini adalah Radtheory, Popang, Bunch of People, Jon Kennedy, Retreo, Yobeh, Hey! Leave A Message, NO.MO, Viceroyz, Montana, Breath In Ocean, dan Needless To Be Forgiven.

Jangan lupa untuk hadiri acara di HAUSKCH, pada 8 June 2024 (Sabtu), bermula jam 4pm sampai ke malam. Dan jangan lupa untuk like follow dan share page-page yang di share di link-link di atas untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang perkembangan terkini organizer dan band-band yang akan membuat persembahan. Gig ini adalah dilakukan dengan kerjasama bersama antara AOK Records, XIBO Entertainment, Atas Angin, 21 Ways, HAUSKCH, dan RukunTV.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *