Sebuah Rave Party anjuran dari NWHR akan berlangsung di Tirta Barong pada 29 June 2024 hari Sabtu. Rave ini akan bermula tepat jam 9.00pm sehingga habis! Kali ini, antara genre-genre yang akan di mainkan oleh para Dj untuk Rave ini adalah bunyi-bunyian UK Garage, Breaks dan Hardgroove Techno. Tiket pre-sale akan di jual dengan harga RM30 dan depan pintu pula akan di jual dengan harga RM40.

Traction Control

NWHR merupakan antara kolektif Dj yang aktif membuat pop-up parti dan Rave-Rave underground di sekitar bandar Raya Kuching. Untuk acara anjuran mereka kali ini, buat pertama kalinya, mereka akan membuat di venue yang terbuka di bahagian belakang Tirta Barong. Menurut hebahan akhbar dari NWHR, mereka berharap acara-acara yang di anjurkan oleh mereka akan dapat menyumbang kepada kesinambungan kepada scene muzik tempatan. Mereka juga berharap akan ada lebih ramai event organizer yang ingin berkolaberasi bersama mereka untuk terus mengadakan acara Rave underground yang jarang sekali wujud di Kuching.

Kretek

Antara Dj-Dj yang akan membuat persembahan pada acara ini adalah Traction Control, yang juga merupakan salah seorang dari pada co-founder untuk kolektif muzik Breakboyclub, dan juga Kretek dan Heuremin yang juga merupakan antara pengasas kepada kolektif NWHR.

Heuremin

Sekiranya anda ingin mendapatkan tiket, boleh lah DM page Instagram NWHR dan dapatkan pre-sale anda di sana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *