Penyanyi R&B Malaysia/Filipino Seksitito telah mengeluarkan debut single muzik video beliau iaitu ‘Ikaw Ang Mahal Ko‘ yang bermaksud Engkaulah Cinta Ku. Lagu ini juga merupakan lagu rasmi untuk sebuah telemovie ‘Kahwin Kontrak‘ yang di tayangkan di stesen television TVS dan juga channel YouTube TVS. Telemovie Kahwin Kontrak ini adalah hasil arahan DeeDee A’iene.

Telemovie ini juga adalah merupakan platform untuk Seksitito untuk memperkenalkan muzik beliau kepada penonton-penonton dan pendengar-pendengar di Malaysia dan Filipina. Apa yang menariknya tentang lagu ini juga adalah ia menggabungkan pelbagai bahasa iaitu bahasa English, bahasa Malaysia, dan bahasa Tagalog. Dengan lagu ini Seksitito berharap ia akan dapat menempa nama untuk dirinya di dalam industri muzik Malaysia dan Filipina dengan menampilkan melodi suara serta lirik yang bermakna untuk setiap sasaran pendengar.

Lagu ini di tulis oleh Sesikito sendiri dengan Valerie Versace. Komposisi dan susunan lagu pula dilakukan oleh Farouk dari AOK Records. Dengan lagu ini, Seksitito berharap ia akan dapat merapatkan jurang budaya dan mempromosi muzik R&B di kalangan khalayak Malaysia dan Filipina. Untuk muzik video lagu ini pula ia dihasilkan oleh Danish Busmah dari The 21Ways. Checkout muzik video Seksitito di channel YouTube Francis Five Production dan jangan lupa like, subscribe dan share!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *