Blackwish dengan kerjasama Horizon Entertainment akan menganjurkan sebuah gig bernama ‘BACK PAIN‘ yang akan berlangsung pada 29 June 2024 (Sabtu) bertempat di Backdoor Studio Kuching. Gig tersebut akan bermula tepat pukul 6pm sehingga habis. Tiket pula akan di jual dengan harga hanya RM10 untuk atas talian dan juga depan pintu.

Barisan-barisan band yang akan membuat persembahan pada gig ini adalah Exhale My Ozone, SeliparXJipun, Borgore, Sinus Tachycardia, Popang, dan Not Again. Gabungan-gabungan band lama dan baru ini juga bakal menghidangkan mereka yang datang ke gig ini dengan pelbagai genre muzik dari Punk Rock, Hardcore Punk sehingga ke Metal.

Gig ini dianjurkan oleh Blackwish sebagai sebuah jenama tempatan yang menghasilkan merchandise dan design untuk jenama-jenama indipendent tempatan dan juga sebagai medium untuk band-band baru ditubuhkan yang ingin mencipta design untuk brand mereka. Sekiranya band-band baru dan juga lama hendak mencari designer untuk mencipta branding bagi band mereka, atau untuk cover album/ep/single, boleh lah menggunakan servis daripada Blackwish.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *