Sebuah acara bernama Kuching Foam Party akan berlangsung di Bvlganvilla pada 28 dan 29 June 2024 (Jumaat & Sabtu). Acara anjuran Endu Borneo dan Bvganvilla ini menjanjikan pengalaman yang penuh menghiburkan dengan pelbagai jenis aktiviti yang menghiburkan dari muzik sehinggalah permainan buih yang banyak! Acara ini akan bermula dari jam 4.00pm sehingga 2.00am untuk kedua-dua hari.

DJ Ice Cream

Sebagai pembukaan, pada 27 June 2024(Khamis), acara ini akan di rasmikan dengan menampilkan Upacara Miring Tradisional. Ini adalah sebagai sesi permbukaan untuk acara ini dan juga sebagai sesi penyelaman budaya untuk di persembahkan kepada para pendatang.

DJ Keeyushee (SFDP)

Untuk persembahan muzik pula akan dilakukan pada waktu malam dengan menampilkan Dj-Dj tempatan seperti DJ Ice Cream, manakala dari kolektif SFDP pula ialah DJ Keeyushee dan DJ Idan dan seterusnya pula adalah DJ Entahlah. Mereka akan memastikan suasana akan sentiasa menjadi meriah dengan rentak muzik tanpa henti sehingga acara ini berakhir.

DJ Idan (SFDP)

Untuk penempahan tiket pula terdapat pelbagai pakej yang di tawarkan dan ia merangkumi:

Pakej A: RM128 untuk 2 orang

  • Termasuk 2 gelas ENDU Sparkling Tuak dan 2 minuman tambahan (koktel atau wain).

Pakej B: RM588 untuk 4 orang

  • Termasuk 1 botol ENDU Sparkling Tuak, 4 minuman (koktel atau wain), dan 1 Papan Perkongsian Bvlganvilla.

Pakej C: RM888 untuk 6 orang

  • Termasuk 2 botol ENDU Sparkling Tuak, 6 minuman (koktel atau wain), dan 1 Papan Perkongsian Besar Bvlganvilla.

Terdapat juga tawaran istimewa dimana anda boleh menikmati kupon RM50 untuk kemasukan percuma dan membeli minuman serta makanan untuk sepanjang malam menggunakan kupon ini. Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai ini, boleh lah hubungi terus di nombor +6013 816 2211. Tambahan lagi, untuk pengunjung wanita pula akan mendapat kelebihan kemasukan percuma. Para wanita di galakkan untuk membawa rakan-rakan mereka untuk datang memeriahkan lagi suasana acara ini.

DJ Entahlah

Jangan ketinggalan dalam menjadi sebahagian daripada acara ini yang menggabungkan hiburan, muzik, budaya dan sambutan yang penuh dengan buih. Anda pasti tidak akan dapat melupakan kenangan dan pengalaman tercipta apabila berada di Kuching Foam Party!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *