Gig Aliengoat Tour akan berlangsung pada 6 July 2024 hari Sabtu. Gig ini akan berlaku di Appleseed Studio, Kuching Sarawak. Gig ini di jayakan oleh Punkcaroba Records dan akan mempersembahkan 2 buah band dari Pontianak Indonesia dan 4 buah band lokal dari Sarawak. Pintu gig ini akan dibuka pada pukul 6pm sampai habis! Tiket pre-sale adalah RM40 dan tiket depan pintu adalah berharga RM50.

Antara band-band yang akan membuat persembahan adalah Minority, band Hardcore yang berasal dari Pontianak Indonesia, dan Vormites, band Thrashcore yang juga berasal dari Pontianak Indonesia. Untuk band-band lokal yang bakal membuat persembahan pula adalah Kolbenfaust, band Progressive Metal, Blindsided, band Post-Thrash/Groove Metal, Korxic, band Thrashcore dan Sciv, band Hardcore yang akan melakukan debut mereka. Gig ini juga merupakan release parti untuk rilisan album Blindsided yang berjudul ‘Resentment‘.

Pintu venue akan dibuka seawal jam 6.00pm, persembahan pertama akan bermula jam 7.00pm dan harga tiket di depan pintu adalah RM50 dan percuma stiker dan poster. Apa yang menariknya tentang gig ini adalah akan ada percuma hidangan makan-makan sambil menonton persembahan. Ayuh, bawa rakan-rakan anda ke gig ini. Bukan hanya kita dapat tengok gig serta berhibur, kita juga dapat kenyangkan perut. Lesgo!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *