Punkcaroba kembali lagi dan kali ini mereka berkolaberasi dengan Blcksovl Records untuk gig yang berjudul ‘Small Show Great Friends‘. Gig ini akan berlangsung di Backdoor Studio pada 11 May 2024 (Sabtu), bermula jam 6pm dan tiket dijual dengan harga Rm35, berserta dengan percuma minuman dan stiker gig.

Gig ini akan mempersembahkan 4 buah band dan 2 artist yang memainkan muzik bergenre noise. 4 band yang akan membuat persembahan adalah Kolbenfaust, Blindsided, Rey/Rey, Korxic, dan 2 artist noise pula adalah Declining Rate dan Clangour.

Untuk gig ini, band Kolbenfaust akan membuat shooting muzik video untuk lagu mereka yang berjudul C.O.P.S. Orang ramai yang hadir di gig ini juga akan berpeluang untuk muncul di dalam muzik video ini. Gig ini juga akan menjadi permulaan untuk jelajah band Blinsided di sekitar Asia Tenggara. Buat pertama kali juga, dua buah artis genre Noise, Declining Rate dan Clangour akan membuat Noise battle. Suatu perkara yang baru dan menarik untuk warga underground lokal untuk saksikan.

Jangan lupa, untuk bersama-sama meraikan gig yang akan berlaku sabtu ini di Backdoor Studio anjuran Punkcaroba. Gig bermula jam 6pm sampai habis! Tiket pula akan dijual dengan harga Rm35.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *