Bersempena dengan Rainforest World Music Festival (RWMF) 2024, VIBIN’ by Lek. dan Eden akan berkoleberasi dalam menganjurkan sebuah afterparty yang akan berlangsung di ruang acara ‘Lek.. Acara ini dianjurkan sebagai pilihan tambahan untuk para pengunjung yang balik selepas menghadiri RWMF di Sarawak Cultural Village (SCV) dan ingin sambung menikmati acara-acara muzik yang sedang berlangsung di sekitar bandar raya Kuching.

After party ini akan di lakukan selama 2 hari iaitu 28 & 30 June (Jumaat & Ahad), bemula pada pukul 10pm sehingga habis! Acara ini dilakukan agak berbeza dari tahun lepas kerana kali ini ia akan di anjurkan di dalam kawasan bandar raya Kuching dan di lakukan dalam suasana yang lebih intim dan lebih energetik.

Menurut pihak penganjur, “Kami sangat teruja dengan sambutan baik daripada komunitas-komunitas Kuching yang menyambut baik muzik berrentak tarian. Kerjasama VIBIN’ by Lek. bersama dengan Eden adalah tanda bahawa perpaduan di antara scene muzik lokal dengan scene parti dan muzik elektronik lokal akan terus berkembang.”

Antara Dj-Dj yang akan mengkurasikan lantai tarian untuk 2 hari ini adalah Jason Kyle dan Intan pada 28 June. Manakala pada 30 June (Ahad) pula adalah Keeyushee dan Dan Idan. Untuk pembelian tiket pula, anda boleh lah hubungi Instagram VIBIN’ by Lek. untuk apa-apa tempahan. Diskaun untuk pelajar juga tersedia dengan hanya menunjukkan pass pelajar anda kepada para penganjur.

Jangan ketinggalan untuk menyertai afterparty ini yang akan berlangsung sehingga lewat malam lengkapkan malam anda dengan detik-detik kegembiraan yang tidak akan dapat anda lupakan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *