Dulu RukunTV pernah keluar artikal berkenaan penyanyi As I lay Dying Tim Lambesis akhir nya bersuara setelah keluar dari penjara. Sekarang, perkembangan terbaSebelum ini, page official As I Lay Dying pernah meriliskan teaser pendek tentang lagu mereka dan itu sahaja dah membuat peminat mereka tak tentu arah dan tak sabar nak tunggu perkembangan terbaru mereka. Sekarang, peminat As I Lay Dying di kejutkan dengan lagu terbaru mereka yang baru sahaja diriliskan dalam YouTube mereka dan di page Facebook mereka.

Lagu terbaru yang bertajuk “My Own Grave” telah berjaya mengubat rindu peminat As I Lay Dying yang sememangnya telah lama menanti akan kemunculan mereka setelah kes yang melanda vokalis mereka itu. Ramai yang bertanya sama ada As I Lay Dying masih akan di teruskan atau tidak? AKHIRNYA! Dengan kemunculan single baru ini, harap sekali As I Lay Dying akan terus kekal dalam scene dunia muzik metal modern terus-menerus menggegarkan scene dunia muzik metal modern seperti yang telah mereka lakukan suatu ketika dulu!

Apa yang menarik nya tentang rilisan baru ini, As I Lay Dying menampilkan line up classic mereka iaitu Tim Lambesis(Vokal), Jordan Mancino(Drum), Phil Sgrosso(Rhythm gitar dan backing vokal), Nick Hipa(lead gitar dan backing vokal), dan Josh Gilbert(bass dan clean vokal). Di bawah adalah klip video untuk As I Lay Dying. Jangan lupa share ya! Spread the word people! The Titan of Metalcore is back!

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=Q0wbyQRRQJA&w=560&h=315]

 

 

Sumber gambar : Google image

Sumber video : YouTube

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *