Gila. Itulah yang dapat digambarkan setelah mendengar rilisan terbaru daripada sebuah band Post-Hardcore yang berasal dari Selangor ini. Mereka dikenali sebagai Sekumpulan Orang Gila (SOG). Baru-baru ini mereka telah meriliskan sebuah lirik video dari single terbaru mereka ‘Second Voyage‘ featuring Tim Lambesis yang juga merupakan penyanyi kepada sebuah band Metalcore lagenda As I lay Dying. Double the gila!

Episod RukView kali ini bersama dengan JayC dan Mousthofa membuat reaksi kepada lagu baru daripada SOG. Sebelum ini kami pernah membuat reaksi untuk lagu SOG ‘Sailors of Sorrow’.

Lagu ini dikarang oleh dua-beradik Raja Nazrin Shah dan Raja Nazmin Shah. Lirik lagu ini di tulis oleh Shahril Redzwan, di produce oleh Bert Poncet iaitu vokalis kepada band Chunk!, No, Captain Chunk!. Mix dan mastering lagu ini dilakukan di Alias Studio di Paris, Perancis dan direkod di SOG Production Studio.

Check out episod RukView kami kali ini bersama JayC dan Mousthofa untuk lirik video SOG feat Tim Lambesis (As I Lay Dying). Jangan lupa like, subscribe dan share!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *